poniedziałek, 30 marca 2015

JEJ!

WITAM!!!
Ziomeczki...
Czy mówiłam, że was kocham?
Jak nie to teraz wam to mówię.
Kocham Was!!!
Nigdy nie myślałam, że w tak krótkim czasie dobiję ponad 6000 wyświetleń!
Bloga nie prowadzę nawet pół roku, a tu takie zong!
Niestety nie mam dla was szpecjala.
Jestem w trakcie jego pisania!
Będzie fajny...
Nie mam pojęcia kiedy go skończę bo muszę napisać jeszcze 2 OS na tego bloga: http://shoty-violetta.blogspot.co.uk/ . 
Chcę je napisać jak najszybciej i najlepiej.
Jeszcze mam do przeczytania Wyznanie Crossa, wszystkie części Tego mężczyzny, Błękitną Dalię, Czarną Różę i Szkarłatną Lilię więc trochę tego mam.
Ale ja nie zawracam dupy.
I tak piszę tego posta na szybko, bo gdy zobaczyłam tą liczbę musiałam wam podziękować, że jeszcze ze mną wytrzymujecie.
Ja powracam do nauki, bo jutro mam kartkówkę z historii, możliwe, że z niemieckiego i wejściówkę z polskiego ze Starego człowieka i morz.
Więc nie przedłużam...
A na razie... Komentujcie rozdział 28. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie!
ElimelGamesPL
KOCHAM WAS!
Pozdrawiam was cieplutko ziomeczki :*

1 komentarz: