niedziela, 29 marca 2015

LBA #3

1. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
 Chyba polski i informatyka.


2. Co lubisz robić w domu?
 Czytać grać w simsy i MineCrafta

3. Jaki jest twój ulubiony serial?
 Nie mam pojęcia.

4. Gdzie jedziesz na wakacje?
 Chyba do Anglii.

5. Ile masz lat?
 30 maja kończę 15.

6. Jak się nazywasz?
 Asia

7. Dlaczego piszesz bloga?
 Bo gdy piszę mam wrażenie, że nie ważne co napiszę wy i tak to przeczytacie. Czuję się wtedy w jakiś sposób ważna. KOCHAM WAS <3

8. Jakiej firmy masz telefon?
 Samsung. Dokładniej Samsung Galaxy S III Neo.

9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
 Jest tego trochę, ale taka najulubieńsza to chyba I Would One Direction. To dokładnie album 2 pozycja chyba 9 :D

10. Co byś chciała w sobie zmienić?
 Wszystko. Oczywiście poza charakterem i psychiką, które kocham.


Dobra jest LBA 3.
Tak przy okazji mam malutkie info.
Co do rozdziału 28.
Do końca dnia możecie go skomentować co spowoduje, że go dodam.
Brakuje 2 komentarzy.
Ja w was wierzę i wierzę, że mnie nie zawiedziecie.
Dla was taki komentarz to tylko chwila, ale dla mnie to bardzo wiele znaczy.
Każdy nawet najkrótszy komentarz powoduje na mojej mordce uśmiech.
 To na prawdę dużo nie kosztuje żeby napisać kilka słów.
Tak tylko chciałam wam powiedzieć.
A na razie... Komentujcie rozdział 27. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
ElimelGamesPL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz