sobota, 4 kwietnia 2015

Wiecie co...?

Wiecie wy co ziomeczki?
Przespałam się z tym.
I wymyśliłam.
Obecna historia zostaje wstrzymana na czas bliżej nieokreślony.
Mam pomysł na 2 inne.
Ale wcielę na razie w życie tylko 1.
Mi się bardzo podoba, ale wy...
No. 
I tu jest problem.
Będzie nosić tytuł "Król Nerdów"
Pewnie pytacie co to ma do Leonetty.
To, że zawodnikami będą ludzie z serialu.
Mam nadzieję, że wam się spodoba, a jak nie to piszcie śmiało.
Będę realizować 2 pomysł, który będzie nosić tytuł: "Koncert".
A jak ta też wam się nie spodoba to znowu będę kontynuować starą co tytuł brzmi...
No właśnie ta nie ma tytułu.
Jak już widzicie mam już dobry humor :D
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
Pozdrawiam cieplutko :*
ElimelGamesPL

2 komentarze:

  1. O super !!! Dawaj nowe sztory. Tak !!!!!!!!!!!
    Już się nie mogę doczekać.
    Niech będzie co chce, ale parring Leonetta musi być!!!
    Pozdrawiam i życzę weny na nową historię.

    OdpowiedzUsuń