piątek, 3 kwietnia 2015

Prima Aprilis?

Jak już przeczytaliście, albo nie, w LBA #4 wspomniałam o żarcie, który wam zrobiłam na prima aprilis.
Jeżeli jesteście spostrzegawczy zobaczyliście datę dodania epilogu.
1 kwietnia 2015.
Kumacie?
Epilog był żartem prima aprilisowym.
Teraz wiem, że głupio zrobiłam dodając go.
Wszyscy, którzy skomentowali napisali żebym zaczęła nową historię.
Mam mieszane uczucia...
Nie wiem co zrobić...
Niby podobała wam się historia, którą "skończyłam", ale pisaliście żebym zaczęła nową.
Nie wiem co myśleć...
Po tych wszystkich komentarzach...
Ciągle myślę co zrobić.
Są 3 opcje:
1. Nowa historia. Czego kompletnie nie chcę robić.
2. Kontynuować starą.
3. Zamknąć bloga.
Nie wiem, którą spełnię, ale możecie skomentować.
Co chcielibyście żebym zrobiła.
Jeżeli wy nie zdecydujecie to ja to zrobię, ale najpierw chciałabym żebyście wy wyrazili swoje zdanie dlatego w niedzielę mogę nic nie dodać.
I tak apropo.
Mam napisany rozdział 29 i 30, a nad 31 myślę.
Ale szczerze nie wiem czy warto..
Czy ja mam coś więcej...
Nie.
Ale błagam.
Musicie mi powiedzieć co chcecie żebym zrobiła.
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
ElimelGamesPL
P.S. Od razu mówię to miało wyrazić mój żal i smutek, a nie szczęście.

3 komentarze: