wtorek, 21 kwietnia 2015

Rozdział 3 "Król Nerdów": A. Darnassus B. Silvermoon City C. Ironforge D. Orgrimmar.

 PRZECZYTAJ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM!
JEST INFO DLACZEGO POJAWIŁ SIĘ ROZDZIAŁ DZISIAJ!!!
 Szantaż na początek żeby każdy widział :D
Rozdział 4 "Król Nerdów --> 3 Komentarze!
Wierzę w was kochani!
O!
Rozdział dedykuję Kindze Raczyńskiej!
Nowej obserwatorce bloga!

Robert
- Dobra Curtis. Zaczynaj.
- Pamiętasz wszystko? - zapytał. Jak zawsze panikuje. Ach...
- Tak pamiętam. Spokojnie... Wołaj ich.
- Wzywamy wszystkie nerdy! - zawołał i po chwili zobaczyliśmy naszych uczestników ustawionych w 2 grupach. - Witamy znów na dziedzińcu.
- Proszę o wystąpienie osób wskazanych do wojny. - wystąpił Broduey i Maxi. Trochę się zdziwiłem, że Tytani nie wystawili Fede albo Violetty. Mogli się domyślić, że to będzie zadanie dla graczy.
- Podnieście segregatory z odpowiedziami.
- Gdy zadamy wam pytanie podamy również 4 możliwe odpowiedzi z czego tylko jedna jest prawidłowa.
- Wojnę wygra osoba, która jako pierwsza zdobędzie 5 punktów.
- Za każdą poprawną odpowiedź otrzymujecie 1 punt, a za błędną odejmujemy 1 punkt.
- Zaczynamy. W którym roku w Stanach Zjednoczonych miała miejsce premiera konsoli PlayStacion1? A. 9 września 1996 B. 9 września 1992 C. 9 września 1995 D. 9 września 1999...

Broduey
Prostszego już pytania chyba dać nie mogli. Wystawiłem odpowiedź C. I Maxi również.
- Prawidłowa odpowiedź to C. 9 września 1995. Otrzymujecie po jednym punkcie. - oznajmił Robert.
- Pytanie 2. Kto zaprojektował grę Pong. A. Steve Ince. B. Frank Pearce. C. Chris Taylor D. Allan Alcorn. - kolejne pytanie z serii proste. Oby dwoje wybraliśmy D.
- Prawidłowa odpowiedź to D. Oboje zdobywacie po jednym punkcie.
- Pytanie 3. Która z wymienionych stolic w World Of WorldCraft jest stolicą krwawych elfów? A. Darnassus*. B. Silvermoon City** C. Ironforge*** D. Orgrimmar****. - w końcu! Taka prościzna! Wybrałem odpowiedź oczywistą, czyli B. Maxiemu coś się pomyliło i wybrał A. Jak można pomylić nocne elfy z Przymierza z krwawymi elfami z Hordy.
- Prawidłowa odpowiedź to B.
- Broduey ma 3 punkty, a ty Maxi 1. Byłeś blisko. Darnassus to stolica elfów nocnych. - poprawił go Curtis. - Pytanie 4. Która gra z serii Grand Theft Auto poprzedza Grand Theft Auto San Andreas? A. Grand Theft Auto: Vice City B. Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Vice City Stories C. Grand Theft Auto London D. Grand Theft Auto Advance. - to pytanie podchwytliwe. GTA San Andreas poprzedzają A, C i D. Ale im chodziło pewnie o to, która gra była ostatnia przed San Andreas. Czyli A. Maxi też dał A.
- Prawidłowa odpowiedź to A. Broduey ty masz 4 punkty, a Maxi masz 2.
- Pytanie 5. Kiedy została wydana gra Spore? A. 5 września 2000. B. 5 września 2009 C. 5 września 2003. D. 5 września 2008. - oby dwoje wskazaliśmy D.
- Prawidłowa odpowiedź to D. Maxi zdobyłeś 3 punkty. Broduey wygrałeś. 
- Idźcie do pokoju wojennego. Zawołamy was. - zaleciła Curtis, a my rozeszliśmy się. My poszliśmy do sypialni, a purpurowi z tego co widziałem do pokoju wojennego...

Maxi
Jak mogłem pomylić nocne elfy z krwawymi elfami! Jestem idiotą! Debilem!
- Maxi! Uspokój się! - wrzasnęła na mnie Fran.
- Jak mam się uspokoić! Odpowiedziałem źle na takie banalne pytanie! Teraz mogę odpaść! -opadłem zrezygnowany na kanapę. Obok mnie usiadła Violetta.
- Daj rękę. - rozkazała spokojnym tonem i zdjęła okulary. Zrobiłem to co kazała. - Teraz zamknij oczy i posłuchaj. A reszta cicho. - zrobiła krótką pauzę. - Nic się nie stało. Nie jesteś tak dokładnym graczem. To może pomylić każdy. I tak dobrze Ci poszło. Jesteś literatem i historykiem, a nie graczem. Jestem pewna, że nie odpadniesz. Jesteś świetny nerdem. A teraz się nie denerwuj. Pamiętaj, że zawsze mogło być gorzej. Możesz już otworzyć oczy. - zrobiłem to. Byłem już spokojny.- Lepiej?
- Tak dziękuję Violetta. - podziękowałem.
- Jak to zrobiłaś? - zapytała zdziwiona Naty.
- Ale co? - zdziwiła się Viola.
- Jak go uspokoiłaś? - dokończyła Fran.
- Każdy mógłby to zrobić. Podzieliłam się z nim moim spokojem. Do tego trzeba być w pełni spokojnym - wytłumaczyła z uśmiechem.
Później.
- Wzywamy wszystkie nerdy! - usłyszeliśmy głos Curtisa z dziedzińca. Ciekawe co wymyślili. To co zobaczyliśmy na zewnątrz było... WOW. Była tam miotła, która była ustawiona na... Takim... Systemie linkowym albo kolejkowym. Wtedy zrozumiałem co będzie dogrywką. Będziemy grali w coś a la Quidditch. - Jak już możecie się domyślić będziecie grali w Quidditcha.
- Nie będzie to taki typowy Quiddich.
- Będziecie rzucać do kociołków. 
- Każdy kociołek jest inaczej punktowany.
- W tym najwyższym zyskujecie 10 punktów.
- W tym trochę niżej 5 punktów.
- A w tym najniżej 2,5 punktów.
- Osoba, która pierwsza uzyska 150 punktów wygra.
- Ubierzcie się i gramy. - rozkazał Curtis, a ja i Anders poszliśmy ubrać peleryny i ochraniacze i już po chwili byliśmy gotowi.
- Każdy z was ma w 1 rundzie 3 rzuty
- Zaczynamy. Pierwszy idzie Andres. - wdrapał się po drabince na podest i usadowił się na miotle. - Weź kafel i gdy będziesz gotowy przyciśnij guzik na trzonie miotły. - W 1 rundzie on zdobył 12,5 punktu, a ja 25. W 2 miał 25, a ja 55. Na koniec 3 on miał 55, a ja 65. 4 zakończyła się z wynikiem 85 do 95. W 5 rundzie Andres wyprzedził mnie mając 125, a ja 120. W rundzie 6 i ostatniej Andres miał na koniec 145, a ja 150. Wygrałem! Reszta purpurowych, gdy zszedłem na dół podbiegła do mnie i mnie przytulili. Po chwili staliśmy już ustawieni na dziedzińcu tak jak po podzieleniu nas na drużyny...
- Andres... Niestety nie zdążyłeś się wykazać. Jednak pamiętaj aby nigdy się nie poddawać. Na pewno jeszcze nie raz usłyszymy o Tobie gdy w wiadomościach będą mówić o NASA. Samo to, że tu byłeś oznacza, że jesteś świetnym i zdolnym nerdem. Do zobaczenia. - pożegnał się z nim Curtis i Robert. - A wy pamiętajcie, że po każdym pojedynku pożegnamy się, z którymś z was. A teraz idźcie odpocząć. - oznajmił, a my wróciliśmy do Nerdvany i poszliśmy do pokoju gier odpocząć...

Narrator
Po pierwszej wojnie i dogrywce pożegnaliśmy się z Andresem. On... Nie zmartwił się tym za bardzo, ponieważ nie zdążył się przywiązać do ludzi i miejsca. Każdej kolejnej osobie będzie coraz trudniej pożegnać się z tym magicznym miejscem. Ale... Każdy kto opuścił to miejsce będzie miał okazję do niego powrócić. 10 pozostałych nerdów zostaje jeszcze pod łaską Curtisa i Roberta. Co wymyślą następnym razem? Która drużyna wygra wojnę? Która przegra? Kto stanie do dogrywki?
Kto zostanie, a kto przegra tracąc jednocześnie szanse na wygraną 100000$ dolarów, tytuł Króla Nerdów i możliwość objęcia tronu gier?

*Darnassus – stolica nocnych elfów w grze World Of WorldCraft (WOW)
**Silvermoon City – stolica krwawych elfów w grze World Of WorldCraft (WOW)
***Ironforge – stolica krasnoludów i gnomów w grze World Of WorldCraft (WOW)
****Orgrimmar – stolica orków i wyspiarskich trolli w grze World Of WorldCraft (WOW)
A tu macie linki ze stron jakich użyłam w edukacji do tego rozdziału:
http://pl.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft
http://pl.wikipedia.org/wiki/Spore_%28gra_komputerowa%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pong
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_%28seria%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation
Były jeszcze takie na, których szukałam programistów:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Projektanci_gier_komputerowych
Dodałam jakby ktoś chciał poczytać :)

Witam was w tą cudowną niedzielę...
Zaraz!
Jaka niedziela?!
To wtorek!
O co tu chodzi?!
O nic.
Tak ładnie komentowaliście, że nie mogłam się powstrzymać i dodałam.
Owy rozdział może być ciutek niezrozumiały, ale jak widzicie dałam wam strony z, których się edukowałam.
Jak coś ominęłam piszcie w komciach. 
Ja wam z chęcią pomogę.
Ale dobra.
Na starcie mówię wam, że w niedzielę rozdział będzie.
A co ma nie być?
Co sobie będę jak sobie mogę.
I też nie myślcie sobie, że rozdziały już zawsze będą pokazywać się 2 razy w tygodniu.
Teraz dodaję jako taki mini szpecjalik i prezencik.
A dla kogo ten prezencik?
Dla osób z 3 gimnazjum.
Dzisiaj, jutro i pojutrze będą się męczyć z egzaminem, który mnie czeka za rok.
Mam nadzieję, że dobrze wam pójdzie.
Składam od górne gratulacje dla ziomeczków z 3 gimnazjum, którzy mnie czytają :D
Ale teraz nie przedłużam...
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
EliemlGamesPL
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ!

3 komentarze:

  1. Genialny :)
    Dziękuję za dedykacje *-*
    Rozdział wspaniały ;)
    Cieszę się że Maxi został w programie, ale szkoda mi Andresa :(
    Ten quiz był genialny :) Próbowałam go rozwiązać ;)
    Zaraz spróbuje zajrzeć na te strony które podałaś :)
    Czekam na następny rozdział :)
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski wkręciłam się na maxa

    OdpowiedzUsuń