niedziela, 5 kwietnia 2015

Prolog "Król Nerdów"


 Taki maciupki szantażyk, bo wiem, że podołacie.
Rozdział 1 "Król Nerdów" --> 3 Komentarze!
Widzicie. Mówiłam, że malutki.
Miłej lekturki :)

Curtis
- I co Robert jadą już?
- Będą lada chwila.
- Mam nadzieję, że im się spodoba.
- Nie panikuj Curtis. Będą tu się czuli lepiej niż w domu. Przecież pamiętasz jak tamci się tu czuli.
- Masz rację... Będzie im tu dobrze.

Narrator
Do Nerdvany jechała właśnie 11 nerdów. Każdy był inny. Wśród nich siedział  Król Nerdów. Tylko kto miał nim być. Violett, Leon, Francesca, Diego, Camila, Broduey, Ludmiła, Federico, Natalia, Maxi czy Andres? Tytuł Króla Nerdów to jeszcze daleka przyszłość. Na razie czeka ich podział na drużyny, wykonywanie zadań i to co najważniejsze zaprzyjaźnienie się. W końcu nikt, nawet nerd, nie chce ani nie powinien być samotny. Tylko czy wszystkim to się uda. Po przyjeździe czeka ich życie, o którym nerdy marzą, ale czy wytrwają do końca? Czy spełnią cel dla jakiego tu przyjechali?

*Nerd - dla niektórych negatywne określenie osoby, która jest komputerowcem, naukowcem albo zna się na dużej ilości rzeczy. Słowo nie ma ścisłego polskiego odpowiednika. W dosłownym tłumaczeniu znaczy „spec”, jednakże po angielsku jest to rozumiane negatywnie, podczas gdy w języku polskim brzmi jednoznacznie pozytywnie. Dlatego w polskim tłumaczeniu filmu Revenge of the Nerds użyto słowa „frajer” (Zemsta frajerów), a w jednym z odcinków iCarly słowa „kujon”. W kreskówkach zwykle mówi się „mięczak”. Przeważnie używa się tego słowa w żargonie internetowym. Autentycznie istnieje program "Król Nerdów". Szuka się w nim 11 najlepszych nerdów w całych Stanach Zjednoczonych (i chyba Kanadzie, ale pewna nie jestem) próbując wyłonić osobę, która zasługuje na tytuł Króla Nerdów i możliwość objęcia The Throne Of Games ( Tron Gier).

Hejaaaa...
Podoba się?
Zdziwię was.
Mi bardzo. 
Ale was proszę o szczerą opinię, bo jeżeli wam się nie spodoba to opracuję kolejną historię albo wznowię starą.
Postanowiłam zrobić wam wytłumaczenie słowa nerd pod wodzą mojej siostry.
Mimo że tłumaczyłam jej milion razy co to znaczy to nie zapamiętała.
Mam nadzieję, że z wami będzie inaczej, i że takie info wam pomoże zrozumieć moje położenie w życiu i dlaczego Król Nerdów telewizyjny i ten co piszę ma dla mnie takie znaczenie.
A ma duże.
Dobra...
Ja nie przedłużam.
A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki.Cześć i na razie.
ElimelGamesPL

7 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada, niesamowity Prorog. Na pewno będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jest świetny !!!!
    Kosiam Cię już za tą historię.
    I mam proźbę do Cb: nie rób od razu Leonetty.
    Wiesz wtedy będę bardziej ciekawa kolejnego rozdziału.
    Matko kocham tego blodża !!!!
    ♣♥♣♥
    Dodaj jutro chapter 1 bo mam urodziny (hot 14 jeeej!) ploseeee....
    Nie żebym Cię obrażała ale zmienisz kiedyś wygląd tego blogusia bo wszystko mi się w oczkach mieni :)
    (chyba, że tylko ja mam takie problemy, być może)
    Mam dobry humor i pisz dłuuuugi komentarz.
    Co jeszcze?
    hmmmm....
    Może to, że nie wiem czemu ale nie komentuję często Twoich rozdziałów.
    A zasługujesz na to moja droga.
    Ooooo!!!!!!!!!!
    Biegnę Cię zaobserwować.
    I jeszcze jedno.
    Ja tak bardzo KOCHAM CIĘ za to jak często coś tu wstawiasz.
    Ja sobie to cenię w bloggerkach bo widać, że się starasz.
    ♥♣♥♣
    Pozdrawiam Cię i mokrego dyngusa (bo Świąt to tak już końcówka)
    A zresztą: HAPPY EASTER!!!!!!!!!!!!!!
    Życzę wielu pomysłów.
    Kończę i liczę na rozdział JUTRO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za ewentualne błędy bo widzę przynajmniej 1 ale nie chce mi się go poprawiać.

      Usuń
  3. Super :)
    Z niecierpliwością czekam na rozdział 1 :P
    Pozdrawiam ... :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog <3
    Czekam na jedynkę! ;)

    Zapraszam do siebie - milvidasatras-leonetta.blogspot.com

    - Rosalie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń