wtorek, 2 czerwca 2015

Doberek. Jeszcze nie.

Hej.
Wiem że długo mnie nie było, ale to jest powrót nie do końca.
Wracam z pracami nad tym opowiadaniem.
Ale rozdziały jeszcze nie będą się pojawiać.
Chcę popisać kilka rozdziałów do przodu.
I nie 5 tylko więcej.
Więc raczej do wakacji raczej blog odwieszę.
I mam do was pytanko.
Czy chcecie żebym opisywała jak uczestnicy mają wolne, zadania czy to i to?
Bo to jest dla mnie ważne.
Bo jeżeli wybierzecie samo wolne to będzie powoli Leonetta.
Jeżeli zadania to raczej Leonetta pojawi się później czyli pod koniec programu.
A jeżeli to to nie wiem kiedy się pojawi, ale raczej nie prędko.
Więc decyzja zależy od was.
Do kiedy indziej.
Raczej pod koniec roku szkolnego :D
Ari aka ElimelGamesPL aka Asia 

7 komentarzy:

  1. Po długich namyslach w końcu się zdecydowałam
    Była burza myśli i jeden wielki dylemat
    Ale przetrwałam to i jak dla mnie opcja 1 jest chyba najlepsze
    to jednak zależy od Ciebie
    ja się już bede żegnać bo ból rączki się nasila <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patiś jak już pisałam wcześniej znajdę wenę na wszystko co wy zadecydujecie.
      Ja ten blog tylko piszę.
      On jest dla was.
      Wy tu macie władzę.
      A dla mnie serio obojętnie co zadecydujecie.
      Ja kocham pisać i wasze zdanie jest dla mnie na pirewszym miejscu.
      Dlatego tak ważne są dla mnie wasze opinie.
      Asia Ari <3

      Usuń
  2. Wybieram opcie tom jak mają wolne. Czekam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadania tak jak i czas wolny są super osobno. Ale razem tworzą coś superhiperczadowego. Jednak gdybyś już zdecydowała się na jedną z tych rzeczy, to myślę, że czas wolny byłby najlepszy. Piszesz genialnie. Ten blog jest moim ulubionym, ponieważ TY go prowadzisz <3 Pozdrawiam i życzę Ci dużo, dużo, dużo WENY, WENY i WENY <3.

    Twoja największa fanka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju...
      Czy ty nazwałaś się moją fanką?
      Aaaaa!
      Ale mam buraka na mordzie!
      Boże tego bym się nie spodziewała!
      Dziękuję!
      Normalnie fandom powinnam założyć :D
      Może Elinators?
      Albo...
      Asianators?
      A może Ariśnators?
      Kuźwa ale mi przyjemność sprawiłaś!
      Ale ten fandom to żart :D
      Chyba że ja o czymś nie wiem?
      Ale skoro jesteś moją "fanką".
      Nie lubię tego słowa :D
      Już rozumiem Jasia :D
      Ale skoro nią jesteś to zapraszam serdecznie na moje blogi zamieszczone w "Coś ważnego i ważniejszego" i na nowego bloga mojego i Patiś (ta wyżej. Pa ti :D)
      Tylko on nie o leonetcie
      O Bars And Melody :D
      Proszę o to link:
      http://wieczna-przyjazn-bars-and-melody.blogspot.com/
      Mam nadzieję że się spodoba.
      Jest tylko prolog i rozdziały będą co poniedziałek.
      Ale mam banana na ryju :D
      I mam bekę z tego żartu z fandomem :D
      Ja się żegnam z Tobą, bo mi odpieprza!
      Mam nadzieję, że przeczytasz odpowiedź :D
      ElimelGamesPL aka Ari aka Asia :D

      Usuń
  4. I to i to. Szybko proszę leonetta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam przy tym i tym może tak szybko się Leonetta nie pojawić.
      Ale nie wiem.
      Tu raczej będzie raczej w miarę wyrównane.
      Ale prędko nie będzie.
      Nie robię tego celowo bo nie chce mi się zadań opisywać.
      Bo ja to kocham.
      I muszę się do tego edukować.
      Ale po prostu wtedy w wolnym będzie opisane już więcej tej ich rywalizacji mimo wszystko.
      Poza tym ja tu głosy nie mam.
      I od razu mówię tym co myślą że na pół roku bloga nic nie będzie...
      Będzie.
      Jestem w trakcie.
      O moim Sztory nigdy nie zapomnę :D
      ElimelGamesPL aka Ari aka Asia

      Usuń