środa, 24 czerwca 2015

Kotki kotki bibelotki - przygotowania do powrotun :D

Hejo!
Jak sam tytuł wskazuje zaczynam przygotowania do powrotu, ale mam 1 mega znaczący problem.
Nie wiem co mam pisać.
To się nazywa być geniuszem.
Ale serio nie mam pojęcia co mam napisać. 
Mam już od dawna napisany rozdział 8 składający się z 2 części.
9 i początek 10.
Dlatego.
Od... 
Najbliższej niedzieli otrzymacie ode mnie to co mam napisane.
Tak jak zwykle.
1 rozdział na tydzień.
Po ukazaniu się rozdziału 9 chcę zobaczyć wasze pomysły co do opowiadania, ale tego.
Chyba że chcecie jakieś inne to tyż pod 9 napiszecie.
Jeżeli ktoś będzie chciał kontynuację tego to pod 9 pisze mi pomysł na rozwinięcie akcji i podpis i jeżeli mi się spodoba to wykorzystam to.
Od razu mówię nagrodą jest dedyk rozdziału w którym użyję pomysłu.
Jeżeli ktoś będzie chciał nowe opowiadanie to pod 9 pisze mi pomysł na opowiadanie ale nie całkowicie całą fabułę. 
Ją muszę sama opracować, ale może mi pisać jakieś szczegóły.
Np. Leon - anioł mroku Viola - anioł stróż który będzie chciał nawrócić Leona. 
To był przykład. 
I nie musicie ograniczać się do postaci z serialu.
Jeżeli nie chcecie żeby ich przyjaciółmi były postacie z serialu to ok.
Nie muszą.
Od was zależy.
Wezmę wszystkie i wrzucę później do ankiety :D
A na razie ja spadam.
Idę coś poczytać :D
Więc...
Wyczekujcie niedzieli :D
Ja nie mogę się już jej doczekać :D
Mam nadzieję że wy tyż :D
Idę jeszcze o nowinie poinformować na Jortni.
Jakby ktoś chciał to macie link:
Papa!
I jeszcze jedno.
Może się okazać że niedługo zmienię nazwę, ale to dalej będę ja.
A czemu?
I tak podpisuję się wszędzie inaczej więc no.
Jeszcze raz papa i do niedzieli!
Asia Ari <3

2 komentarze:

  1. Już czekam na rozdział :)
    Może uda mi się wymyślić kontynuację historii.
    Mam też taki jeden pomysł na opowiadanie, ale nigdy pewnie go nie wykorzystam więc mogę pod 9 rozdziałem napisać :)
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń