piątek, 1 maja 2015

Konkurs!

Widziałam, że głosów więcej nie przybywa więc ogłaszam konkurs!
 A robię to dzisiaj żebyście mieli więcej czasu!
A więc tak!
Doczekaliście się!
Jest konkurs!
Jest on z okazji prawie 10 000 wyświetleń!
Ale pewnie wyniki pojawią się jak będzie już trochę ponad 10 000 więc można uznać, że jest on z tej okazji.
Nie będę peplać jak to ja wam dziękuję.
Bo wiecie jak ja was kocham i w ogóle :D

A więc zasady:
1. Rzeczą nie zmienną jest to, że OS może być pisany tylko i wyłącznie o parach z serialu. Nie oznacza to, że tylko pary standardowe. Może być np. Leoncesca. Wiedźcie, że ja preferuję paring standardowy, ale Ci którzy takiego paringu nie napiszą i tak będą mieli szanse na wygraną.
2. Długość co najmniej 2 strony w worldzie.
3. OS musi być wasz.
4. Jeżeli OS był już publikowany chcę otrzymać do niego link.
5. Najlepiej będzie jeżeli praca zostanie wysłana w załączniku. Plik z worlda.
6. Prace wysyłajcie do mnie na maila asiajrossa@wp.pl
7. Macie czas do 22.05.2015r. do godziny 23:59.

Jak widzicie macie jeszcze czas do napisania. Wyniki konkursu planuję dodać 30.05.2015r. W moje urodzinki! Ale nie wiem czy mi się to uda, bo jadę na Young Stars Festival! W razie czego będą 31.05.2015r.

Pamiętajcie, że jestem bardzo kreatywną osobą i powiem szczerze. Im pomysł jest mniej oklepany tym większe są szanse na wygraną. Więc moja dobra rada. Bądźcie Oryginalni! Wymyślajcie dramaty, fantastyki i horrory. Oczywiście może być też romans. Ale żeby nie było. Ostrzegam.

I teraz moment na który wszyscy czekają!

Nagrody!:
Miejsce 1:
Dedykacja 6 rozdziałów.
Reklama bloga przez 6 rozdziałów.
Wysłanie 4 rozdziałów przed publikacją.

Miejsce 2:
Dedykacja 4 rozdziałów.
Reklama bloga przez 4 rozdziałów.
Wysłanie 3 rozdziałów przed publikacją.

Miejsce 3:
Dedykacja 3 rozdziałów.
Reklama bloga przez 3 rozdziały.
Wysłanie 2 rozdziałów przed publikacją.

Wyróżnienia:
Dedykacja 2 rozdziałów.
Reklama bloga przez 2 rozdziały.
Wysłanie 1 rozdziału przed publikacją.

Wyróżnienia będą co najmniej 2.
Wszelkie pytania zadawajcie w komentarzach!
Jeszcze raz dziękuję za około 10 000 wyświetleń!
Pozdrawiam cieplutko :*
ElimelGamesPL

1 komentarz:

  1. Ciekawe nagrody :)
    Mam kilka pomysłów więc mogą się przydać ^^
    Jeśli uda mi się coś napisać to wezmę udział ;)
    Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń