niedziela, 3 maja 2015

FUCK YEA!

FUCK YEA!
Ziomeczki!
Ja tu paczam i jeb!
10 000 wyświetleń na Sztory!
WTF!
Ja to was kocham!
Uwielbiam!
Dziękuję!
Wiem, że mówiłam, że postaram się przyjść z OS.
Ale nie skończyłam go :(
Ale przysięgam, że jak go skończę to dodam!
I konkurs jest oficjalnie KONKURSEM NA OS Z OKAZJI 10 000 WYŚWIETLEŃ!
Nie wiem jak ja mam wam za to podziękować.
Wiem...
Przydałby się OS.
Ale co poradzić.
Mam pomysł na innego OS, ale chcę skończyć tego co mam go rozgrzebanego.
No i nie mogę tego co mam pomysł pisać przy mamie. :D
I zapowiadam nie ma w nim +18.
I nie będzie zboczuchy :D.
Dobra...
Ja chcę wam właściwie podziękować i zachęcić do wzięcia udziału w konkursie.
W życiu się czegoś takiego nie spodziewałam.
Nie spodziewałam się, że moje wypociny tak się komuś spodobają.
Dobra!
Ja teraz serio kończę.
A na razie... Komentujcie, ale nie notkę tylko rozdział 5 "Króla Nerdów". Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie!
Asia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz