niedziela, 1 lutego 2015

PRZEPRASZAM!

To ja. Notka dotyczy mojej nie obecności. Po pierwsze szkoła, a po drugie Grey. Był koniec semestru i musiałam trochę się pouczyć i poprawić oceny. A co do Grey'a to zabrałam się za czytanie gdy szukałam inspiracji żeby skończyć rozdział. Myślałam, że przeczytam kilka stron i wpadnę na jakiś pomysł, ale jak można się domyślić tak się nie stało. Wciągnęła mnie ta książka i jestem po 1 i 2 części. Jakieś 30 minut temu zaczęłam czytać 3 część. Czo do one shota to pojawi się w ferie. No chyba, że będę miała czas i pomysł. A na razie chciałam wam bardzo podziękować za ponad 1000 wyświetleń. Jestem wdzięczna i z tej okazji planuję konkurs. Oczywiście na one shota. Dokładne informacje pojawią się w przyszłym tygodniu, ale już od dzisiaj możecie przysyłać prace na maila: asiajrossa@wp.pl . I to na tyle. O! ZAPRASZAM DO ROZDZIAŁU POD SPODEM! Buziaki Asia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz