czwartek, 26 lutego 2015

Jest sprawa!

Siemano Ziomki. Jak tytuł głosi jest sprawa. Bo jak wiecie bądź nie. Kiedyś prowadziłam bloga o jortini. Ale tak jakoś się złożyło po założeniu tego bloga, że tamtego porzuciłam. Było tam zdaje się jakieś 15 rozdziałów. Szczerze mówiąc to brakuje mi tamtej historii. I tu zaczyna się wasza rola. Wymyśliłam sobie żeby przenieść tu tą historię. Rozdziały będą się pokazywać raz w tygodniu, ale obecnej historii nie porzucę. Nowa historia jeżeli zdecydujecie się, że chcecie jeszcze ją czytać będzie pojawiać się w soboty. Z tamtego bloga będę kopiować rozdziały tu, bo nie widzę sensu żebym przepisywała to wszystko z mego zeszytu jeszcze raz. Mam nadzieję, że dacie mi odpowiedź, bo brakuje mi tamtej historii.

A na razie... Komentujcie. Ja się z wami żegnam. Dzięki. Cześć i na razie.
ElimelGamesPL
CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ.

2 komentarze:

  1. Ja myślę że lepiej nie mieszać dwóch historii na jednym blogu tylko kontynuować na tamtym :) Chętnie o poczytam tamto opowiadanie bo kocham opowiadania o Jortini ale jak dla mnie lepiej nie mieszać tego i tamtego bloga ;) Podasz mi prosze linka do tamtej historii?

    Pozdrawiam Blair ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę oto link:
      http://dziwnahistoriatiniijorge.blogujaca.pl/

      Usuń